rezygnacji z usług sieci Orange

Wenta o sędziach - oświadczenie polskiego trenera

Temat: Problemy z Play

Też mnie dziwi, że do wszystkich "obcych" sieci jest taka sama stawka a do Play drożej. Ponoć w tej sprawie toczą się jakieś sprawy w sądzie.

Co do Plusa i Playa. Po 10 latach zmieniłem operatora właśnie na Play. Generalnie to było tak. Skończyła mi się umowa, więc wypadało udać się do salonu, wybrać telefon i podpisać nową umowę. Okazało się że wybór telefonów był żaden (same ścierwa za zeta albo kosmosy od tauzena w górę), ceny rozmów bandyckie. Poszedłem do Play - co mi szkodzi. Wziąłem ulotkę i poczytałem sobie na spokojnie. Wyszło tak że w Plusie miałbym 120 minut (+50 jakiegoś bonusa), a w Playu mam 170minut za kwotę o 15 złotych mniejszą. Ceny rozmów/sms/mms/czegokolwiek są połowę tańsze. Zasięg może jest troszkę słabszy. Zresztą tam gdzie sprawdzałem to Plus też ma słabiutkie pokrycie sygnałem.

Najbardziej bawi mnie to, że gdy w Plusie złożyłem rezygnację z usług telekomunikacyjnych to po godzinie zadzwonił gość z obsługi klienta i zaczął bajerować że będzie telefon i to i tamto i taniej. Trochę mnie głupi śmiech ogarnął, bo przez 10 lat nic takiego nie miało miejsca. Czy to w Erze czy w Orange jak kończy się umowa to dzwonią z ofertami, że można coś taniej, specjalne oferty i takie tam. Plus w tej materii miał wszystkich w odbycie szatana. Przegrali "rzycie" o tyle.
Gdzieś w necie przeczytałem, że po zmianie regulaminu z Plusa odchodziło ok.1500 abonentów dziennie! Pamiętajcie

Jeżeli operator zmieni regulamin w trakcie trwania umowy, abonent może bezpłatnie zerwać umowę, ale tylko wtedy kiedy nowe warunki są mniej korzystne niż dotychczasowe!
Źródło: forum.cdaction.pl/index.php?showtopic=45510



Temat: Ewentualne przedłużenie umowy w Orange... ...lub przejście na kartę?
No właśnie, problem mamy z żonką, jak w temacie. Staż długi, ale standardowo wszyscy operatorzy olewają starych klientów i chcemy coś zyskać na tym. I teraz zastanawiamy się nad dwoma opcjami:
- przedłużeni umowy na 75 zł miesięcznie na 24 miesiące z telefonem, aby go sprzedać (i tu pytanko, czy macie pomysł jaki aparat opłaca się obecnie kupić i sprzedać na Allegro - nie musi być za złotówkę, ale chodzi o to jaki najkorzystniej kupić, aby potem różnica w kwocie kupna i sprzedaży była największa)
- rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę. Tu również dwa pytania nam się nasuwają:
1. czy można przy takim manewrze zachować dotychczasowy numer telefonu?
2. jaka taryfa będzie lepsza do rozmów głównie z Orange? Przy doładowaniach 100 zł z moich wyliczeń wynika, że Nowe Orange Go, bo minuta po 20 gr, ale czy są jakieś usługi jeszcze bardziej obniżające opłaty za połączenie.

P.S. Zmiana sieci raczej nie wchodzi w grę - cała rodzina i znajomi na telefony u pomarańczowych, a obecny telefon Żonie wystarcza i nie chce go zmieniać :(
Ten post był edytowany przez Baronik dnia: 15 Luty 2010 - 17:11
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=561873


Temat: Ktoś dzwonił w Orange
Użytkownicy sieci Orange mogą od 9 marca br. korzystać z bezpłatnej usługi "Ktoś Dzwonił", która informuje o próbach połączenia, kiedy był poza zasięgiem sieci lub miał wyłączony telefon. Klient dostanie również informację o próbie kontaktu, jeśli prowadził rozmowę, a nie korzysta z usługi Połączenia Oczekujące.

Jeśli klient posiadający usługę Ktoś Dzwonił będzie niedostępny, dzwoniąca do niego osoba usłyszy bezpłatny komunikat informujący o tym, że jest on poza zasięgiem lub prowadzi rozmowę, a Orange poinformuje go o tej próbie połączenia. Następnie do klienta zostanie wysłany SMS z informację o próbie połączenia. Wiadomość ta zostanie wysłana z numeru, który próbował się skontaktować, zatem będzie możliwe proste oddzwonienie na jego numer. Jeśli zaś numer ten znajduje się w książce adresowej użytkownika KD, będzie od razu wiadomo, kto próbował się z nim skontaktować.

Wiadomość SMS zawierać będzie następujące informacje nt. próby połączenia:

Czas połączenia (dzień, godzina)
Powód przekierowania
Liczbę prób połączeń z danego numeru
Usługa Ktoś Dzwonił w Orange jest bezpłatna zarówno dla użytkownika, jak i dla osoby dzwoniącej. Zostanie włączona automatycznie w momencie rezygnacji użytkownika z usługi Orange Poczta Głosowa. Będzie ona uaktywniona również tym klientom, którzy mają nieaktywną usługę Orange Poczta Głosowa.

Włączenie odbywać się będzie stopniowo i potrwa kilka tygodni.

(ź)Orange
Źródło: sonyerix.com/viewtopic.php?t=63778


Temat: Orange Free na 7 dni
W najnowszej ofercie sieci Orange można wypróbować Orange Free przez 7 dni - bez kosztów rezygnacji.

Aby skorzystac z Promocji, wystarczy podpisać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych na czas okreslony 24 miesięcy w planie taryfowym Orange Free i wybrać jedną z usług: Orange Free Standard albo Orange Free Premium.

Dla każdego numeru abonenckiego, dla którego jest zawierana w ramach Promocji nowa umowa na warunkach promocyjnych na czas określony można kupić jedno z poniższych urządzeń:

Zestawy
cena (w zł z VAT)

Orange Free Standard Orange Free Premium

modem Option GlobeSurfer ICON III 199
1

karta Option GlobeTrotter Max
199
1

Usługa
Opłata abonamentowa

Orange Free Standard
60 zł

Orange Free Premium
120 zł

W ramach Promocji pobierana jest opłata aktywacyjna w kwocie 61 zł



Regulamin promocji Orange Free na próbę:
http://www.telix.pl/image...ee_na_probe.pdf

ź/telix.pl
Źródło: sonyerix.com/viewtopic.php?t=4916


Temat: Z sieci Orange nie uciekniesz
Abonenci komórkowej sieci Orange, którzy dzięki grudniowej decyzji Urzędu Komunikacji Elektronicznej liczyli na zmianę operatora bez ponoszenia kar, mogą być zawiedzeni. Sąd wstrzymał wykonanie przez Orange korzystnej dla klientów decyzji UKE.

W grudniu 2007 roku Urząd Komunikacji Elektronicznej na komórkową sieć Orange nałożył 900 tys. kary za niekorzystne zapisy w regulaminie. Regulator zobowiązał operatora do poinformowania abonentów o zmianach, co w świetle prawa telekomunikacyjnego daje prawo do bezkarnej rezygnacji z usług operatora w przypadku braku akceptacji zmian.

Operator przestraszył się ewentualnych masowych odejść abonentów, co z pewnością odbiłoby się na finansach spółki, złożył odwołanie do sądu. Kilka dni temu sąd administracyjny wydał decyzję wstrzymującą wykonanie kary przez PTK Centertel.

Według operatora, sąd swoją decyzją z jednej strony "dał szansę na rozstrzygnięcie sporu pomiędzy operatorami a UKE zanim decyzja regulatora wyrządzi nieodwracalne szkody na rynku". Z drugiej strony wykonanie decyzji przez PTK Centertel mogłoby "oznaczać koniec stosowania umów lojalnościowych, a co za tym idzie koniec ofert tanich telefonów".

Orange w wydanym komunikacie nie kryje zadowolenia z takiej decyzji sądu. Wśród ewentualnych szkód wymienia m.in. szkody majątkowe (brak zwrotów przyznanych klientowi ulg) oraz możliwość utraty wielu klientów, którzy mogliby rozwiązać umowę z operatorem oraz przejść do konkurencji.

media2.pl
Źródło: cafemirenium.kylos.pl/viewtopic.php?t=9990


Temat: co powiecie na temat Orange
Ja zaczynałem swoją przygodę jeszcze z Ideą aby w trakcie trwania umowy, przejść do Orange. I co mogę powiedzieć? BAGNO !! Kiedy kończyła mi się umowa, Orange totalnie mnie olało. Złożyłem dyspozycję rezygnacji ze świadczenia usług z wyjaśnieniem(bo pytali), że odchodzę do Ery, gdyż dają mi znacznie lepsze warunki. Oni to zlali, nie przedstawili mi nic ciekawego aby zatrzymać klienta. Płaciłem przez 24 misiące abonament 100zł miesięcznie, widać to za mało jak na klienta indywidualnego aby go zatrzymać. Chciałem nowy abonament za ok 40 zł, w Erze dostałem o 50%więcej darmowych minut, SE K750i za 329 zł i dodatkowo 2600 minut na pierwsze 3 misiące. W Orange chcieli za tego SE ...800 zł ! Głupole, nówka na Allegro tyle kosztowała. Już do nich nigdy nie wrócę, było jeszcze kilka innych nieporozumień ale szkoda pisać, trzeba to przeżyć. "Najgorszy jednak jest Plus - to jest dopiero sieć...do niczego dla..."

Edit by darek_thebest
Prosze to uzasadnić, zadowolony urzytkownik sieci Plus może się poczuć urazony
Źródło: baloniki.info/viewtopic.php?t=678


Temat: "Zatrzymaj Czas po 2. minucie" znów w Orange
Wraca usługa Zatrzymaj Czas po 2. minucie w Orange dla klientów oferty Twój Plan, Nowy Twój Plan i Plan na Rozmowy (z wyjątkiem oferty Starter 10).

Usługa polega na tym, że połączenia w ramach sieci Orange nie będą taryfikowane od 3. do 60. minuty włącznie. Usługa kosztuje 9zł miesięcznie niezależnie od planu taryfowego. Zatrzymaj Czas po 2. minucie nie działa, jeżeli klient korzysta z następujących usług: Wieczory i Weekendy, Wybrane Numery, Wybrane Numery i Weekendy.

Usługę można aktywować w internetowym lub telefonicznym biurze obsługi klienta, bądź wysyłając SMS-a o treści AKT CZAS na numer 1234. Rezygnacja z usługi - SMS o treści REZ CZAS na numer 1234.
Źródło: forumx75.info/viewtopic.php?t=10829


Temat: Wapster - POMOCY !!
Hej , całkiem nieświadomie wysłałem smsma na 8028 o treści WAPSTER. Podobno było to gratisowe doładowanie wapsterów.... Ale to kłamstwo ! teraz co miesiąc doładowuje mi o 1600 wapsterów , zabierając co miesiąc 10 zł z konta !! jak mam tą subskrypcje usunąc !! prosze o pomoc

--------------O Subskrypcji Wapster-----------
Jeśli jesteś abonentem sieci Era:


* Zakupienie abonamentu spowoduje, że co miesiąc będziesz otrzymywał 1600 wapsterów (o 800 więcej niż przy normalnym zakupie za pomocą sms-a);
* Opłata za wapstery będzie każdego miesiąca doliczona do Twojego abonamentu za telefon;
* Każdego miesiąca, będziesz za pomocą sms-a informowany o wykupionym abonamencie i możliwości rezygnacji z tej usługi - tak, żebyś miał pełną kontrolę nad wydatkami;
* Wykupując abonament masz pewność, że utrzymasz się cały czas w klasie komercyjnej, dzięki czemu wszystko będzie jeszcze tańsze;

CHCESZ SIĘ ZAPISAĆ?
To bardzo proste! Wystarczy wysłać
SMS o treści WAPSTER na numer 8028
(opłata jak za zwykłego sms-a) i od tej pory, co miesiąc, 1600 wapsterów będzie się pojawiało na Twoim koncie.


ILE TO KOSZTUJE?
Taniej niż myślisz. Co miesiąc do Twojego rachunku za telefon zostanie doliczone 9 PLN (10,98 z VAT) - za 1600 (dla Ery) lub 1000 (dla Orange) wapsterów . PAMIĘTAJ! Gdybyś chciał kupić wapstery normalnie, poprzez sms-a premium, za tą samą cenę otrzymał byś jedynie 800 wapsterów, a więc dajemy Ci, co miesiąc, dodatkowe wapstery gratis!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nigdzie nie ma nic o zrezygnowaniu, co mam zrobic !!

Źródło: xforum.pl/index.php?showtopic=5294


Temat: Najwięcej klientów straciła ERA, migracja Klientów GSM
ContactPoint, firma świadcząca usługi call center zbadała lojalność użytkowników telefonii komórkowej.

Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI na losowo selekcjonowanej bazie danych 4 500 osób prywatnych z obszaru całej Polski. Wyniki pokazały, w jakim stopniu uwolnienie rynku telefonii komórkowej – możliwość zmiany dostawcy usługi bez konieczności zmiany numeru telefonu – zachęciło klientów do sprawdzenia jakości współpracy z innym operatorem niż dotychczasowy.

66,5% wszystkich ankietowanych deklarowało, że korzysta z telefonii komórkowej, wśród nich ponad 20% podjęło decyzję o zmianie operatora po zmianie przepisów w styczniu 2006 roku. Wynik ten jest potwierdzeniem trendów na wolnym rynku – zjawisko liberalizacji rynku powoduje, że co piąty Klient dokonuje zmiany, wybierając innego dostawcę usługi niż dotychczasowy.

Podobna sytuacja miała miejsce w trakcie badania opinii publicznej, realizowanego również przez ContactPoint, w kwestii uwolnienia rynku energetycznego i deklaracji pozostania przy obecnym dostawcy lub zmianie usługodawcy. Ten rynek może się wiele nauczyć od rynku GSM, którego doświadczenie z migracją klientów jest znacznie bogatsze.

23,3% klientów telefonii komórkowej, którzy nadal nie zmienili dostawcy, na pytanie: „dlaczego?” odpowiada, że z przyzwyczajenia, a 10% pozostało w danej sieci ze względu na obecność w niej rodziny lub znajomych.

Ponad 1/3 „lojalnych” klientów zwróciła uwagę na korzystną cenowo ofertę i bogaty wybór usług i produktów. Promocje, pakiety dodatkowych usług, darmowe minuty i smsy zatrzymały kolejne 13,0% klientów.

Dlaczego więc co piąty klient decyduje się jednak zmienić dostawcę usług? Najczęściej podawane powody to: zła jakość obsługi klienta, długi czas obsługi spraw, liczne problemy z zasięgiem oraz zbyt wysokie ceny usług i produktów.

Najwięcej klientów straciła PTC ERA – 43% badanych, którzy zmienili operatora, zdecydowało się na rezygnację z usług tego operatora. Polkomtel opuścił co trzeci ankietowany klient, a PTK Centertel co piąty.

Po podjęciu decyzji o zmianie operatora 37% klientów wybrało sieć PLUS (abonament + usługa pre-paid), 33% wybrało sieć ERA (abonament + usługa pre-paid), 24% ORANGE (abonament + usługa pre-paid), a 6% przeszło na usługi HEYAH.

(ź) ContactPoint
Źródło: sonyerix.com/viewtopic.php?t=64496


Temat: Era: Telefony bez simlocka
w uzupełnieniu tematu:



Operatorzy zdejmują simlocki ze swoich telefonów

W niektórych krajach abonenci nie muszą martwić się o simlocki. Od tego tygodnia także polscy operatorzy dają klientom pełne pole do manewru, nawet jeśli aparat ma logo operatora. Po Plusie i Erze także Play i Orange informuje o uwolnieniu telefonów.

Zakładanie simlocków jest w oczywistym interesie operatorów. Ściąganie simlocka może być jednak dobrym pomysłem na akcję promocyjną.

W odpowiedzi na pytanie Redakcji Telix.pl otrzymaliśmy od szef Biura Prasowego Grupy TP Mariusza Locha informację o treści, którą publikujemy:

Nasi klienci już od pewnego czasu mogą skorzystać z usługi zdjęcia simlocka w telefonach, które kupili w Orange.
Usługa kosztuje 77 zł i mogą z niej skorzystać wszyscy klienci, niezależnie od rodzaju oferty i taryfy z której korzystają.

W chwili obecnej nie planujemy całkowitej rezygnacji z simlocków w telefonach sprzedawanych na warunkach promocyjnych.
Będziemy jednak obserwowali zainteresowanie klientów ofertami bez simlocków i nie wykluczamy, że w naszej ofercie pojawią się podobne propozycje.

Jak napisał Marcin Gruszka, Play już od jakiegoś czasu część telefonów sprzedaje bez blokady simlock, nie reklamując jednak tego głośno. Rzecznik zdradza także, że już dzisiaj część ze sprzedawanych przez Play telefonów nie ma blokady. SIM Lock to blokada, która pozwala na działanie telefonu komórkowego w sieci jednego operatora.

"Skoro konserwatywny TMobile tak szaleje, to My chyba tymbardziej powinniśmy, jesteśmy na Tak (...) Poczekamy, zobaczymy. Sam jestem bardzo ciekawy, czy to jakaś promocja czy absolutna i totalna zmiana." - pisze o nowej promocji Ery na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play.

Ostatnie ruchy operatorów wskazują, że być może blokady simlock znikną już niedługo z naszych telefonów, oby jak najszybciej.
Źródło: cafemirenium.kylos.pl/viewtopic.php?t=13341


Copyright (c) 2009 Wenta o sędziach - oświadczenie polskiego trenera | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.